بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

شرکت مایکروسافت نرم افزار های ویژه ای را برای کاربران خود ارائه می دهد . این قصد معرفی برنامه ای رایگان , کم حجم و کاربردی از شرکت مایکرروسافت را داریم که بسیار کابردی و مفید نیز برای کاربران می باشد . نرم افزار SyncToy در عین سادگی و کم حجم بودن کار جالب و ویژه ای انجام میدهد …. . این برنامه کار همگام سازی فایل ها , پوشه ها و… همچنین اشتراک منابع از دیگر کاربرد های این نرم افزار می باشد . لینک دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید دانلود و نصب نمایید .

 



ادامه مطلب ...


PeaZip 5.0.1 Final نرم افزاری جهت فشرده سازی فایل ها و فولدرها و همچنین باز نمودن آرشیوها در فرمت های مختلف ساخته شده می باشد که قابلیت های بسیار بالایی دارد که می توان به پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت ها گوناگون...



ادامه مطلب ...


 

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  BandiZip :
- قابلیت فشرده سازی تا ۳ برابر سریع تر از نرم افزار های امروزی
- قابلیت اکسترکت تا ۲برابر سریعتر از نرم افزار های امروزی
- سیستم کدینگ پیشرفته جهت جلوگیری از خرابی فایل
- قابلیت کشیدن و رها کردن و یا همان (Drag & Drop)  جهت آرشیو بندی سریع فایل
- پشتیبانی از پسوند های بیشمار همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,
- و ده ها قابلیت کلیدی دیگر



 

 



ادامه مطلب ...


HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن ۴۹ فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی ۳۰ درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید . توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 52876
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1